Regulamin Usług
Ważny od 01.03.2025
§1 Informacje ogólne
Niniejszy Regulamin został sporządzony w celu określenia szczegółowych zasad korzystania z Usług Online oraz Usług Stacjonarnych oferowanych przez Joannę Kokoszka prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą “Anatomia Diety Joanna Kokoszka”, z siedzibą w Warszawie (01-164), przy ul. Radziwie 5m198, NIP 9591717791.
§2 Definicje
Ankieta Żywieniowa – formularz służący do zebrania niezbędnych informacji celem wykonania Planu żywieniowego.
Cennik – wartości kwotowe należne za wykonanie Usługi Online. Cennik każdorazowo przedstawiany jest Pacjentowi przy chęci skorzystania z usług. Dostępny jest także w siedzibie usługodawcy - adres jak wyżej.
Dietetyk – osoba posiadająca odpowiednie wykształcenie i uprawnienia do świadczenia usług dietetycznych.
Formularz Rejestracyjny – narzędzie służące do zamówienia Usługi Online lub umówienia Konsultacji Stacjonarnej
Plan żywieniowy – jedna z Usług Online; indywidualny plan żywieniowy na okres 7, 14 lub 21 dni ułożony przez Dietetyka na podstawie wywiadu zdrowotno-żywieniowego przeprowadzonego podczas konsultacji wstępnej lub ankiety zdrowotno-żywieniowej.
Konsultacja Online – konsultacja z Dietetykiem przy użyciu programu Zoom, Skype, rozmowy telefonicznej lub innego komunikatora wskazanego przez Usługodawcę umożliwiającego jej przeprowadzenie. O umówionej godzinie Klient powinien nawiązać połączenie z Usługodawcą.
Pacjent – osoba korzystająca z Usług oferowanych przez usługodawcę.
Regulamin – niniejszy zbiór szczegółowych zasad korzystania z Usług Online oraz stacjonarnych oferowanych przez usługodawcę
Usługa – produkt oferowany przez Usługodawcę. Oferowane Usługi są Online oraz stacjonarne.
Usługa Online – Usługa oferowana przez Usługodawcę za pośrednictwem strony internetowej
Usługodawca – Joanna Kokoszka prowadzący działalność gospodarczą o nazwie “Anatomia Diety Joanna Kokoszka”, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Radziwie 5m198 , NIP: 9591717791
Użytkownik – Pacjent korzystający z Usług Online za pośrednictwem strony internetowej.
Miejsce świadczenia usług – lokale w których Usługodawca ma prawo do realizacji usług.
§3 Przedmiot działania
Przedmiotem działania są Usługi Online i Usługi Stacjonarne związane z działalnością dietetyczną. Usługodawca posiada stosowne uprawnienia do udzielania porad i informacji w zakresie oferowanych Usług oraz dokłada wszelkich starań, aby działać zgodnie z obwiązującymi w tym zakresie standardami, a także poszanowaniem praw pacjenta, zasadami etyki i poufności. Jednocześnie Usługodawca zastrzega, że nie jest lekarzem ani nie posiada kompetencji do ingerowania w zalecenia wydawane przez lekarzy czy innych pracowników służby zdrowia.
1. Usługi online oraz stacjonarne
- Konsultacja pierwszorazowa Indywidualna, (około 60 min)
- Konsultacja 2-razowa Indywidualna, (około 60 min)
- Konsultacje kontrolne Indywidualne, (około 30-40 min)
- Konsultacja pierwszorazowa dla Par, (około 90 min)
- Konsultacja 2-razowa dla Par, (około 90 min)
- Konsultacje kontrolne dla Par, (około 50-60 min)
2. Pakiety usług online oraz stacjonarnych
- Pakiet opieki 2 miesięcznej obejmuje konsultację 1-razową (około 60 min.), indywidualny plan żywieniowy 14 dniowy dostępny w aplikacji mobilnej, kontakt z dietetykiem na czacie podczas procesu oraz dwie konsultacje kontrolne (około 30-40 min.)
- Pakiet opieki 3 miesięcznej obejmuje konsultację 1-razową (około 60 min.), indywidualny plan żywieniowy 21 dniowy dostępny w aplikacji mobilnej, kontakt z dietetykiem na czacie podczas procesu oraz trzy konsultacje kontrolne (około 30-40 min.).
- Mentoring żywieniowy mała Wielka zmiana obejmuje opiekę dietetyczną - żywienie i suplementację przez 6 miesięcy (kompleksowa ocena dietetyczna, 8 konsultacji dietetycznych (około 60min.), kontakt z dietetykiem na czacie podczas procesu, arkusz zmiany nawyków, foodhacki.
* Pakiet do wykorzystania w ciągu 2 miesięcy od terminu konsultacji 1-razowej. Konsultacje kontrolne do uzgodnienia - najlepiej raz na 3 tygodnie.
* Pakiet do wykorzystania w ciągu 3 miesięcy od terminu konsultacji 1-razowej. Konsultacje kontrolne do uzgodnienia - najlepiej raz na 3 tygodnie.
* Mentoring żywieniowy mała Wielka zmiana do wykorzystania w ciągu 6 miesięcy od terminu konsultacji 1-razowej. Kolejne konsultacje do uzgodnienia - najlepiej raz na 3 tygodnie.
* Jeżeli konsultacja kontrolna albo którakolwiek kolejna konsultacja nie obędzie się we wskazanym okresie, Klient nie jest uprawniony do zwrotu płatności.
* W wyjątkowych przypadkach, kiedy konsultacja kontrolna nie zostanie umówiona we wskazanym terminie z przyczyn niezależnych od Klienta, Usługodawca może wyrazić zgodę na przedłużenie współpracy zgodnie z indywidualnymi ustaleniami.
* Szczegółowe informacje dotyczące dostępnych Usług, w tym ich cen i czasu trwania, dostępne są na Stronie internetowej www.malawielkazmiana.com.pl
§4 Prawa i obowiązki Pacjenta
1. Pacjent ma prawo do:
- Korzystania z Usług świadczonych przez wyłącznie wykwalifikowany personel „Anatomii Diety Joanna Kokoszka” zatrudniony przez usługodawcę, posiadający wykształcenie specjalistyczne zgodne z wymaganiami aktualnej wiedzy medycznej,
- Konsultowania z Dietetykiem uzasadnionych niejasności dotyczących Usługi Online lub stacjonarnej zarówno przed jak i po jej nabyciu,
- Rezygnacji z zakupionej Usługi Online – na zasadach opisanych w §7,
- Reklamacji zakupionej Usługi Online – na zasadach opisanych w §9.
- Pacjent może udzielić Usługodawcy zgody na utrwalanie i rozpowszechnianie wizerunku. W takim przypadku Usługodawca może wykonywać dokumentację fotograficzną lub filmową oraz zamieszczać zdjęcia i filmy na swojej stronie internetowej oraz w innych miejscach, gdzie będzie prowadzić działalność marketingową.
- Pacjent może jeden raz w miesiącu poprosić o zmianę terminu konsultacji wysyłając Usługodawcy wiadomość e-mail na adres diet.joanna.kokoszka@gmail.com nie później niż 48 godzin przed ustalonym terminem konsultacji. Usługodawca niezwłocznie ustali nowy termin dogodny dla obydwu stron.
2. Pacjent jest zobowiązany do:
a. Akceptacji niniejszego Regulaminu:
i. Pacjent zamawiający Usługę poprzez Umów Wizytę akceptuje Regulamin, w tym Politykę Prywatności.
ii. Pacjent zamawiający Usługę telefonicznie akceptuje Regulamin, w tym Politykę Prywatności, w momencie osobistego zgłoszenia się na konsultację do jednego z miejsc świadczenia usług (gdzie dostępny jest Regulamin).
iii. Pacjent zamawiający Usługę poprzez recepcję w miejscu świadczenia usług akceptuje Regulamin, w tym Politykę Prywatności poprzez podanie swoich danych.
iv. Pacjent zamawiający Usługę poprzez wiadomość e-mail otrzymuje zwrotną wiadomość, w której zawarta jest informacja o akceptacji Regulaminu, w tym Politykę Prywatności.
b. Opłacenia Usługi Online oraz Stacjonarnej według szczegółowych zasad w §5.
c. Podania aktualnych i prawdziwych danych osobowych podczas wypełniania Formularza Rejestracyjnego oraz Ankiety zdrowotno-żywieniowej. W przypadku zmiany tych danych Pacjent jest zobowiązany do poinformowania o tym Dietetyka.
d. Odpowiedniego zabezpieczenia każdych danych otrzymanych w otrzymanej zwrotnie
wiadomości e-mail od Usługodawcy. W szczególności dotyczy to danych uwierzytelniających.
e. Odbycia konsultacji lekarskiej – w razie podejrzenia, iż zastosowanie proponowanego
jadłospisu może mieć negatywny wpływ na zdrowie i życie Pacjenta.
3. Pacjentowi nie wolno:
a. Rozpowszechniać przez publikowanie i przekazywanie osobom trzecim dokumentów
będących własnością usługodawcy, szczególnie w celach zarobkowych. Przez wymienione wyżej dokumenty rozumie się Ankietę Żywieniową, Jadłospis, Zalecenia Selektywne i inne.
b. Stosować Planu żywieniowego poddanego modyfikacjom przez Jego samego lub osoby trzecie, bez uzgodnienia z Dietetykiem zatrudnionym przez usługodawcę.
c. Zaniechać diagnostyki i leczenia dotychczasowo stwierdzonych chorób, szczególnie przewlekłych w oparciu o zalecenia Dietetyka. Zdrowe nawyki żywieniowe nie mogą
zastąpić zaleceń lekarskich.
§5 Prawa, obowiązki i wyłączenia z odpowiedzialności Usługodawcy
1. Usługodawca zobowiązuje się do:
a. Zrealizowania Usług po spełnieniu wymagań szczegółowo omówionych w §6.
b. Zapewnienia ciągłości pracy serwisu Usług Online. W przypadku awarii lub przerwy w
działaniu – zamieści stosowną informację na stronie internetowej usługodawcy, ewentualnie w siedzibie Usługodawcy.
2. Usługodawca ma prawo do:
a. Wprowadzenia modyfikacji i zmian w obrębie platformy na stronie internetowej usługodawcy.
b. Wprowadzenia zmian w Regulaminie i Cenniku.
c. Niewykonania usługi bez podania przyczyny, szczególnie w przypadku niespełnienia
wymagań przez Pacjenta zawartych w niniejszym Regulaminie. W przypadku opłacenia przez Pacjenta danej usługi – Usługodawca zwróci poniesione przez Niego koszty.
3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności:
a. W przypadku nieprawidłowego wypełnienia Formularza Rejestracyjnego lub Ankiety zdrowotno-żywieniowej.
b. W przypadku podania nieprawdziwych danych osobowych na każdym etapie realizacji Usługi.
c. Za brak uzyskania przez Pacjenta oczekiwanych rezultatów podczas procesu. Ze względu na zmienność osobniczą, mogą być one inne, niż spodziewane efekty.
d. W przypadku problemów z dostępem do sieci telekomunikacyjnej Użytkownika.
e. W wyniku nieprawidłowego działania lub braku oprogramowania zainstalowanego na
urządzeniu Użytkownika służącego do korzystania z Usług Online.
f. W przypadku wad urządzeń Użytkownika służących do korzystania z Usług Online.
g. w innych przypadkach (w tym siły wyższe), na które Usługodawca nie ma wpływu
h. Za korzyści, które Pacjent mógłby osiągnąć, gdyby szkody nie wyrządzono. Strony wyłączają stosowanie przepisów dotyczących rękojmi za wady fizyczne.
i. Jeżeli Klient nie pojawił sią na konsultacji albo odwołał ją dopiero w dniu konsultacji to jest ona pełnopłatna, a Pacjent nie jest uprawniony ani do zwrotu płatności za daną konsultację.
j. Jeśli sytuacja z punku i. ustępu 5 niniejszego regulaminu powtórzy się jeszcze 2 razy, Pacjent nie jest uprawniony do umówienia nowego terminu konsultacji.
k. W przypadku, jeśli na jakimś etapie współpracy okaże się, że Pacjent przekazał Usługodawcy nieprawdziwe lub niepełne dane osobowe lub informacje o stanie zdrowia albo że nie poinformował o zmianach dotyczących stanu jego zdrowia, Usługodawca może rozwiązać Umowę w trybie natychmiastowym, a Pacjentowi nie będą przysługiwać względem Usługodawcy jakiekolwiek roszczenia, w tym w szczególności roszczenie zwrotu uiszczonej płatności.
§6 Zasady nabywania Usług, płatności i uregulowanie należności
a. Zasady zapisu na Konsultację Stacjonarną oraz Online:
i. Telefoniczna– pod numerem telefonów podanych na stronie www.malawielkazmiana.com.pl W porozumieniu z Dietetykiem umawiany jest termin Konsultacji.
ii. E-mail – po przesłaniu wiadomości na adres diet.joanna.kokoszka@gmail.com.pl .Pacjent otrzymuje zwrotną informację e-mail lub Dietetyk oddzwania na podany numer telefonu kontaktowego.
iii. Przez formularz Umów Wizytę – dostępny na stronie internetowej www.malawielkazmiana.com.pl.
Po wybraniu docelowych parametrów i wysłaniu formularza pacjent dostaje potwierdzenie wizyty na maila. Istnieje również możliwość anulowania wizyty poprzez link w wiadomości mailowej.
b. Przebieg konsultacji 1-razowej stacjonarnej oraz online:
i. Dietetyk w oparciu o technikę dialogu motywacyjnego przeprowadza konsultację, której celem jest odkrycie osobistych motywacji, mocnych stron oraz wartości pacjenta. Wraz z pacjentem przygląda się jego problemom i ustala wstępne zalecenia dietetyczne (szczegóły na stronie internetowej malawielkazmiana.com.pl).
c. Przebieg konsultacji 2 razowej stacjonarnej oraz online:
Podczas tej konsultacji dietetyk omawia szczegółowy plan dostosowany do potrzeb pacjenta oraz obszary, które wymagają szczególnej uwagi. Pacjent również może otrzymać merytoryczne materiały na temat odżywiania oraz komponowania posiłków.
d. Przebieg konsultacji kontrolnych stacjonarnych oraz online:
Sesje te mają na celu monitorowanie postępów pacjenta, motywowanie go oraz dokonywanie niezbędnych korekt w diecie.
e. Zasady zapisu na wizytę kontrolną odbywają się na takich samych zasadach jak wizyta 1 -razowa oraz 2-razowa.
f. Płatności za Konsultację Pacjent dokonuje minimum 24 godziny przed terminem umówionej konsultacji. Konsultacje odbywają się po zaksięgowaniu płatności na koncie Usługodawcy. Jeśli należność nie zostanie uregulowana, konsultacja nie zostanie zrealizowana przez Usługodawcę.
g. Przed rozpoczęciem świadczenia Usługi Usługodawca może poprosić pacjenta o wypełnienie ankiety zdrowotno-żywieniowej w której między innymi należy podać listę przyjmowanych leków, suplementów, przedstawienie wyników określonych badań lekarskich (np. badania krwi), przy czym koszt badań ponosi pacjent. W przypadku nieprzekazania wskazanych informacji w ustalonym terminie, Usługodawca może odmówić świadczenia Usługi.
h. W uzasadnionych przypadkach Usługodawca może poprosić pacjenta o przedstawienie wyników określonych badań na każdym etapie współpracy. W przypadku nieprzedstawienia wyników badań przez pacjenta, Usługodawca może rozwiązać Umowę w trybie natychmiastowym. W takim przypadku Usługodawca zwraca pacjentowi uiszczoną opłatę, pomniejszoną o koszty poniesione przez Usługodawcę w związku ze świadczeniem Usługi do czasu rozwiązania Umowy.
i. Pacjent zobowiązany jest przesłać wypełnioną ankietę zdrowotno-żywieniową oraz wyniki badań najpóźniej 24 godziny przed zaplanowaną konsultacją – w przeciwnym wypadku, Usługodawca nie odniesie się do nich podczas konsultacji.
§7 Zasady rezygnacji z zamówienia
1. Użytkownik ma prawo zrezygnować z zakupionej Usługi Online. W tym celu Użytkownik
zobowiązany jest do wysłania wiadomości e-mail na adres diet.joanna.kokoszka@gmail.com zawierający:
a. Imię i nazwisko Użytkownika
b. Rodzaj usługi i termin jej wykonania
c. Informację o rezygnacji
d. Numer konta do przelewu zwrotnego za anulowaną Usługę Online
2. Rezygnacja z Usługi Online i Stacjonarnej jest możliwa jedynie w przypadku jej zgłoszenia:
a. najpóźniej 24 godziny przed ustalonym terminem Konsultacji Online i Stacjonarnej
3. W przypadku spełnienia warunków wskazanych w pkt. 1 i 2 niniejszego paragrafu
Usługodawca wykona przelew zwrotny w kwocie równej uiszczonej przy zamówieniu Usługi
Online lub Stacjonarnej. Termin wykonania przelewu zwrotnego to 14 dni roboczych.
4. W przypadku niespełnienia powyższych warunków Usługodawca może odmówić zwrotu
zapłaty za zamówioną Usługę Online.
5. Pacjent ma prawo zrezygnować z zamówionej Usługi Stacjonarnej oraz Online najpóźniej 24 godziny przez terminem Konsultacji. W przypadku rezygnacji Pacjent zobowiązany jest poinformować usługodawcę o swojej decyzji telefonicznie lub wiadomością e-mail.
§8 Zasady reklamacji
1. Mając na uwadze zmienność osobniczą, zastosowanie zamówionego planu dietetycznego może być inne, niż spodziewane efekty. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak uzyskania oczekiwanych rezultatów przez Pacjenta.
2. W pozostałych przypadkach Użytkownik może zgłosić reklamację poprzez wysłanie
wiadomości e-mail na adres: diet.joanna.kokoszka@gmail.com.
3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni od daty jej złożenia, przy czym za datę
złożenia uznaje się datę wysłania wiadomości e-mail.
4. Usługodawca zapewnia, iż dołoży wszelkich starań przy rozpatrywaniu reklamacji, aby
Użytkownik osiągnął satysfakcję.
5. Po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego, Użytkownikowi przysługuje prawo do
dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.
6. Niektóre dane gromadzone i administrowane przez Usługodawcę mogą stanowić dokumentację medyczną w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia
2006 w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej w zakładach opieki zdrowotnej
oraz sposobu jej przetwarzania. W związku z powyższym Usługodawca zapewni właściwy
sposób postępowania z takimi danymi.
§9 Zmiany w Regulaminie
1. Usługodawca zastrzega sobie możliwość zmiany w Regulaminie lub Cenniku.
2. Zmiany w Regulaminie lub w Cenniku obowiązują od daty umieszczenia ich na stronie
internetowej.
§10 Postanowienia końcowe
- 1. Użytkownik nie ma prawa przenosić praw i obowiązków związanych z korzystaniem z Usług Online na osoby trzecie bez uprzedniej pisemnej zgody Usługodawcy.
- 2. Spory powstałe przy okazji niewykonania lub nienależytego wykonania Usług Online, strony zobowiązują się rozstrzygać na drodze negocjacji. W przypadku braku porozumienia spory przekazane będą do sądu właściwego dla siedziby Usługodawcy.
- 3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
- 4. Regulamin wchodzi w życie z dniem uchwalenia.